جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری S24   گلکسی S24 الترا   قاب اسپیگن گلکسی اس 24 الترا | Spigen Tough Armor Case Samsung Galaxy S24 Ultra

قاب اسپیگن گلکسی اس 24 الترا | Spigen Tough Armor Case Samsung Galaxy S24 Ultra

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۳,۳۹۰,۰۰۰ تومان

تجربه حفاظت بی‌نظیر با قاب Tough Armor برای Galaxy S24 Ultra

در طراحی بی‌نظیر و پیشرفته‌ی خود، قاب اسپیگن Tough Armor برای Galaxy S24 Ultra  از سه لایه مختلف PC، TPU و XRD بهره می‌برد، تا گوشی شما را به بهترین شکل ممکن از هرگونه آسیب محافظت کند. هر یک از این لایه‌ها با ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های منحصر به فرد خود، قاب Tough Armor را به یک سپر محافظ قدرتمند تبدیل کرده‌اند.

لایه TPU با بافت اسفنجی از جنس XRD، گوشی شما را به طور کامل در بر می‌گیرد و از هر زاویه‌ای آن را محافظت می‌کند. این لایه نرم و منعطف، از تمامی قسمت‌های پشت گوشی، لبه‌ها و اطراف لنز و صفحه نمایش دقیقاً مراقبت می‌کند.

لایه PC (پلی کربنات) با سختی و محکمی که دارد، قسمت پشت قاب و گوشی را به‌طور کامل پوشانده و از آن در برابر ضربات وارده محافظت می‌نماید.

لایه XRD، که در قسمت داخلی قاب قرار دارد، نقش بسیار مهمی در جذب ضربات ایفا می‌کند. این ماده معجزه‌آسا، مختصاتی مشابه مصنوعات مورد استفاده در لباس‌های مسابقات موتورسواری و دستکش‌های حرفه‌ای دارد. خصوصیت اصلی آن، نگه‌داشتن فشار ضربه درون خود و جلوگیری از انتقال آن به گوشی است. به‌این‌ترتیب، حتی در صورت سقوط یا ضربه، فشار به‌صورت محدودی به سمت دیگر این لایه انتقال می‌یابد و گوشی شما از آسیب جلوگیری می‌شود.

قاب Tough Armor با افتخار استانداردهای نظامی و تکنولوژی ایرکوشن قاب تاف آرمور اسپیگن را به‌دست آورده است. این استانداردها با موفقیت از مراحل تست سقوط از ارتفاع‌های مختلف گذرانده‌اند و این به معنای کامل‌ترین حفاظت ممکن برای گوشی شما است.

فناوری ایرکوشن با ایربگ‌هایی که در چهار گوشه قاب قرار دارند، یک سیستم مشابه کیسه‌های هوا در خودروها دارد. این ایربگ‌ها در هنگام ضربه یا سقوط، فشار را تا حد زیادی جذب کرده و از ورود آن به گوشی جلوگیری می‌کنند.

قاب Tough Armor با شارژرهای وایرلس سازگار بوده و هیچ‌گونه محدودیتی در استفاده از این شارژرها ندارد. همچنین، این قاب با تکنولوژی شارژ معکوس نیز سازگار است، بدون نیاز به جدا کردن قاب از گوشی.

محافظت کامل از لنزهای دوربین و صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra با لبه‌های برجسته، از خط و خش در زمان قرارگیری گوشی بر روی سطوح مختلف جلوگیری می‌کند. طراحی جدید قاب Tough Armor برای اس ۲۴ الترا، قاب پشتی را به لبه‌های لنزها ادامه داده و به‌طور کامل لنزهای دوربین را از هر زاویه‌ای محافظت می‌کند.

همچنین، قاب Tough Armor دارای یک استند کوچک و قابل شونده است که به‌آسانی باز شده و گوشی شما را به صورت افقی نگه‌می‌دارد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که از تماشای فیلم و استفاده از گوشی به‌صورت استند روی میز لذت ببرید

ضمانت اصالت محصولات اسپیگن
محصولات عرضه شده اسپیگن در فروشگاه Spigen.ir دارای ضمانت اصالت و اورجینال بودن کالا توسط شرکت تجارت پاسارگاد می باشند. اسپیگن به عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری کمپانی اسپیگن کره جنوبی در ایران مفتخر است تمامی محصولات را با ضمانت اصالات و سلامت عرضه نماید.

 

برنداسپیگن
مناسب برایSamsung Galaxy S24 Ultra
سایر ویژگی هاپشتیبانی از شارژ بیسیم, دارای استاندارد های نظامی در برابر سقوط, سبک و باریک, عدم تغییر رنگ و زرد شدن, لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش, لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین, مقاوم در برابر خط و خش, مقاوم در برابر ضربه
  امتیاز کاربران به:

قاب اسپیگن گلکسی اس 24 الترا | Spigen Tough Armor Case Samsung Galaxy S24 Ultra

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط